muzics


Tuesday 5 March 2013

Dani Shay Wiki

Bismillahirrahmanirrahim....

Assalamualaikum, selamat sejahtera dan salam satu Malaysia.

hiyyyyy sejak bila aku bersemangat patriotik ni? kepala masuk air kot. tu laaa, orang tua tua pesan malam malam jangan mandi, nanti air masuk. ketegaqqq sangat sapa suruh kan kan.

Tadi kan, baru jaa aku lepas tengok America's Got Talent. memang tiap tiap kali ada rancangan ni aku layan walaupun sorang sorang. tapi untung tadi kak aku teman tengok sama. boleh la gelak tergolek sama sama dengan dia. dia ada hari selasa dengan khamis ja kott. start pukoi 11.45 p.m sampai 12.30 a.m. tapi tadi habis pukoi 1.15 a.m. mungkin sebab dah sampai ke Vegas kott. hihi rasanya laa.

Depa ada 3 orang juri yang akan mengadili persembahan setiap peserta. sorang perempuan dan dua lelaki. yang perempuan nama Sharon. lelaki yang happy go lucky tuu nama dia Howie, yang serius 24 jam tu nama dia Piers. eh kenapa aku cerita salasilah rancangan tu pulak. nak cerita pasai lain sebenarnyaaa.

Ok lah, serius serius.

Nama dia Dani Shay Wiki dan dia ialah PEREMPUAN. minta perhatian, dia ialah PEREMPUAN ok. dia salah sorang peserta rancangan tu. dan dia menyanyi. umur dia sama dengan kak aku. ya 22 tahun. tengok ni muka dia:



Mula mula dia buat persembahan, dia keluar pentas tu semua orang pakat menjerit. dan aku ingat dia ni lelaki. sekali dia kata dia tuu perempuan, aku ternganga lima minit hahaha lebih la tu.

Kak aku baru first time tengok dia tadi asyik dok kata "hensemnya dia". dekat 10 kali ada rasanya. aku pun tegur kak aku 10 kali jugak kata "dia perempuan wey hensem apanya". yelah, perempuan dia panggil hensem habis tu lelaki nak kata apa? cantik? ayu? haishh nak kiamat dunia kott kalau terbalik.

Muka dia sama dak dengan JB?



Kalau hampa kata tak sama, memang kena pi jumpa doktor mata la jawabnya. mungkin ada rosak kat mana mana mata hampa. yang kanan tu Bieber, kiri Dani. mana lagi smart bagi hampa?

Of course la Bieber wey, dia smart gila kott. tapi aku bukan BELIEBERS wihihi.

END story. nak cerita panjang panjang pun malas lah. tambah tambah lani pukoi 2.15 a.m. dah. kepala dok ingat bantal ja hahaha

ok, babai sayang. gud nite sweet dream. mimpi aku tau hahaha :* muahhh

Assalamualaikum ^.^



No comments:

Post a Comment