muzics


Thursday 25 April 2013

stress day !@#$%^&*






harini hari stress sedunia ka? tell me tell me!? semuanya bermula dari pukoi 4 petang tadi yang disebabkan oleh keluarnya keputusan matrik. eeeee ada tempat hat takda org boleh dengar kita jerit dak? atas bukit mana mana ka. aku nakpi sana. lama tak menjerit macam orang hilang laki kuikui. tak lawak k =='




ada suruh aku pi matrik, ada yg kata tak payah pi. pengetua matrik dekat arau call tadi dia cakap suruh pi. rugi takpi. katanya lani depa ikut law baru. kalau dpt matrik mungkin tk dapat masuk u dah. then dia cakap la, ada bas hantar la, ada geng geng utara ramai kat sana la, rugi tak masuk matrik la, bla bla bla. aku cuma "hm ya ya. oh. ha ya. hm ok". pastu mama suruh aku pi ja matrik even jauh.

lepastu mama call cikgu sarimah belakang rumah ni pulak. dia nasihat aku tak payah masuk matrik. katanya susah. org yg betul betul bijak ja boleh masuk. kena dapat pointer 3 ke atas la, tak boleh pi mana mana, bla bla bla. dia cakap dkt mama ja. lepas habis sembang tu mama kata tak payah pi pulak matrik. hah pulak. 

pastu cikgu tepi rumah ni cakap suruh pi matrik. katanya bukan senang nak dapat masuk matrik bla bla bla. last last mama suruh aku decide sendiri. agaknya mama pun confuse nak bagi aku pi ke dak haha. pity mom :') tapi yang lagi tension sudah semestinya aku. sebab aku yg nak buat keputusan penting ni. btw, pak lang aku dok pahang. so, senang la sikit kalau ada apa apa.

kalau macam tu, setelah difikir masak masak, setelah dipertimbangkan semuanya...aku perlukan masa lagi. i need to think more. hm nampaknya hampa tunggu jelah khabar dari aku cena nanti ok hihi. good friend. nak tunggu upu keluaq lagi, nak tunggu surat sampai lagi. banyak masa lagi ni.




okey la, takmau serabut serabut, hampa baca ni sat bagi ter'motivated' ka mana tau hahaha :p





please make my day after this beautiful and colourfull kay haha aamiin. in sha Allah "All Is Well".
okbai ~.~


END story!



No comments:

Post a Comment