muzics


Wednesday 13 March 2013

tuto tuto tuto ~




   Lani kalau on netbook mesti aku buka blog dulu haha. ketagih tu dah bertukar dari twitter kepada blog. selalunya pi google, buka tutorial orang. pastu belajar la sikit sikit cara nak bagi belog ni lawa even aku tak pandai pun. takpa, kamus bergerak kan banyak haha (cik mirza). satu lagi, aku suka cari freebies. dan aku tak suka kalau dalam tutorial yang orang dok ajar tu, dia tak letak freebies. bukan apa, aku malas nak cari. lagi satu, kalau dia letak freebies aku lebih mudah fahamkan tuto tu hihi mengadanya aku.

   Lani belajar tutorial sampai lewat malam. dulu dok tweet sampai lewat malam sampai tinggai aku sorang jaa dalam TL aku haha. lani dah terbalik pulak. kak aku pun sampai marah dekat aku sebab aku on kan suis lampu. dia takleh tidur dalam keadaan terang benderang. aku pun sama, tapi takda la demand macam dia (puihh puihh).

   Rasanya hampa perasan kot aku punya belog semakin hari semakin cun hahahoho. tiap tiap hari aku nak cuba buat benda baru. tapi takut semak ja nanti belog aku kalau banyak sangat hiasan. satu  benda yang aku agak meluat, kalau nak buat header bagi gerak ka apa ka, mesti kena ada photoshop. ni yang leceh. sebab aku takda. nasib baik la ada orang yang baik hati nak bagi aku guna cd dia hihi.



 

   Gambar ni aku curi kat belog sapa tah. ok, aku mengaku aku curi. aku nak comment dekat bawah tu kata aku nanak tapi tak sempat. so, aku save as ja terus. kira copycat la jugak ni kan? tsk tsk sedihnya buat kerja terkutuk ni. aku nak tanya depa macam mana cara nak letak nama tuan punya gambar or whatever. macam kita tulis "klik sini ~>" tapi aku takdan nak tanya lagi. bila depa ada, aku lupa. so, lepas baca ni hampa boleh ajar aku kot noh hihihi. aku susah susah sangat aku bubuh ja terus link blog, twitter and so on haha. nampak sangat tak pandai lagi.

   Oklah, aku nak tidur. mengantuk sangat ni. la pun dah pukoi 4.32 a.m. aku suka letak jam saja nak habaq kata aku lani suka tidur lewat hihi. END story! tata muahhh :*



No comments:

Post a Comment