muzics


Tuesday 12 March 2013

kasut baru wihii



   Kemarin mama beli kasut baru kat aku. kasut selipar biasa ja tapi jenis yang ada tumit tu. pandai pandai imagine sendiri la nah. takkan nak tunjuk gambar kasut tu kot. satu kerja pulak nak menangkapnya pun. lagipun kasut tu 'selipar' ja bukannya high heels ka sandal ka yang nak kena cewi. nasib baik mama beli yang ada tumit. bila pakai nampak la tinggi sikit en hahahaha.

   Yang bestnya mama beli kaler 'purple' hihi. mama kalau nak beli apa apa kat aku mesti beli kaler purple. aku pun dah naik cemuih dah tengok kaler purple haha. tapi nasib baik mama tak beli kaler 'pink'. tidak mesti aku demam seminggu. aiieeee kaler macam budak budak ribena. (tak payah terasa sangat).

   Tapi aku lagi suka kasut yang mama beli dekat sarah. kaler purple jugak tapi........lawa gila. nasib baik saiz kecik kalau tak memang aku curi dah haha. serius lawa. kasut macam kasut tuan puteri. aku dok usik dia kata "bagi la kasut tu kat kak ika". dia cakap "kaki kak ika besar, mana celuih" tsk tsk :'(sentap 5 minit).
tapi kasut dia bukan selipar punya. dia jenis yang tutup tu. yang macam kasut nabilah yang ada renda renda depan tu hahaha.


       gambar ni takda kena mengena pun dengan cerita. cuma tang 'princess' tu jaa kot ada kena mengena dengan cerita ni (maybe). tapi background kaler pink wihii. punya la kutuk kaler pink tadi. takpa, abaikan ya cik adik manis :*


   Tak ketinggalan mama beli kasut selipar dekat aiman jugak. tapi kasut dia aku tak tertarik pun. dah la besar gedabak. tah tah saiz 12 kot. kaki dia memang besar. tak padan dengan badan cekeding hish hish hish.
cuma dekat along ja mama tak beli haha padan muka. lagipun kasut selipar dia still elok lagi. tak macam kasut kami, macam nak makan kaki tuan ja.

   hiyarkkkkkk (mengeliat). tangan sampai crammed dah ni. seliuh sikit haha. tak tahan punya tangan. macam tangan second hand ja. dah la, penat dah ni menaip. END story! okbai ^.^ wassalam





No comments:

Post a Comment