muzics


Monday 13 May 2013

people's change. memories don't.




Assalamualaikum bloggers. hai, sihat? happy dak harini? kalau tak happy, meh baca sini. aku nak menambahkan ketidak'happy'an hampa kuikuikui. dak dak, lawak ja. entry aku kalini bergantung pada mood hampa la. kalau bosan baca, aku takleh nak buat apa sebab aku hanyalah insan biasa yg tidak pandai meng'happy'kan orang. tudiaaaaa ayat. nampak sgt bm failed. omnomnom

ok, let's start...

once upon a time, there live a young girl bla bla bla. eh, dak dak dak. silap cerita. ok, pasang tape lain.

it's just i wanna tell u that i was really really really miss my childhood. can i get back? NO. hm, sadlife. best kan jadi budak budak. takda masalah yg menimpa mereka. yg depa tau, main ja 24 jam. hm syioknyaaaa. bila dah dewasa ni, banyak pulak masalah yg datang. banyak juga keputusan yang perlu kita ambil. takpa, tu semua kan pengalaman hidup.

ok, nak upload gambar ja. malas nak sambung cerita aku versi mood hancur. ekekeke









okbye all my friends. me love you :* byeeeee




No comments:

Post a Comment