muzics


Saturday 30 March 2013

reading time :D





hye sweetheart :) yess u all was my sweetheart ececece

harini aku rasa macam nak mendera otak hampa boleh dak? boleh la boleh la boleh la boleh blah! it's just aku nak suruh hampa baca gambar ni. aik baca gambar? bukan tengok gambar ka? ekekeke gambar yang membawa seribu makna buat hampa dan aku maybe. hm harini aku nak post gambar yang berunsur text saja. membaca kan jambatan ilmu. so, jom kita sama sama menyeberang jambatan itu. let's go....


Crush...siapa tak tau apa itu crush? *angkat kening* takpa, google kan ada. pi cari maksud dia kat sana dulu baru boleh teruskan dan dalami pembacaan ini. hm tak payah nak mendalami sangat la jemah, dora, senah, sepiah, sepah dan seangkatan dengannya. aku straight to the point ja kali ini ok? good girls :)



"Do you crush on me?" "no no, act i'm crush on you" onyomyom. tepuk dada tanya hati crush masing masing hahaha.

And this! hey you...



Please proud of yourself and be who are you really really really so damn much! just ignore of what others talk behind you. not because of them you succed but because of them you're fall. so please don't stressed your mind and keep happy and calm always.

You smile, i smile :)




yang ni pulak dok rasa macam dia perli aku ja  =.='



   Hish kekontangan idea dah ni. meluat! takpa lah, okbai. END story!




No comments:

Post a Comment