muzics


Saturday 6 April 2013

dreams bedroom




haritu bosan pastu aku buka la we heart it. saja nak tengok tengok gambar baru. waktu tu time tengah malam. so kira aku dok terbayang bayang dapat tidur atas katil yang lawa lawa la konon. pi search bedroom pastu jumpa gambar yang awesome. gilaa kalau ada satu katil macam dalam gambar ni memang gila bayang dekat bilik sendiri kot haha




ni katil versi jimat dan kemas. sesuai untuk bilik yang kecil. tapi sekali bergolek jatuh ke bawah memang perghhhhh nikmat sekali haha




katil ni kalau dapat tidur dengan kawan kawan mesti best. sambil baring sambil gossip wahaha. dan juga sesuai untuk pasangan suami isteri yang bercadang untuk memiliki anak yang ramai. mungkin anak kembar lima hihihi




katil ni serius aku suka. walaupun agak kelihatan berserabut dengan gambar gambar yang ada dekat dinding tu tapi dari sudut pencahayaan memang terbaik lah.




katil ni pulak versi terbaru kot. sesuai untuk perempuan yang lemah lembut macam barbie dan addicted kepada warna pink. jangan lupa suruh mak hampa beli satu. nanti aku pi rumah hampa beda tangkap gambar kita dua kat situ lol


hat tu ja yang aku jumpa yang menawan hatiku lalala ~ malas nak cari banyak banyak. buat sakit hati ja sebab katil aku beza berganda ganda dengan katil depa. katil aku kalau orang nak bergusti pun aku persilakan datang beramai ramai. haish kalau dapat suami kaya boleh la tukar katil setahun sekali. tukar time nak raya tu haa baru semangat nak sambut. lepastu orang pakat pi beraya rumah sanak saudara, aku pakat tangkap gambar banyak banyak dekat situ dua jam. kelia (mengarut sakan).


so bloggers, tengok gambar katil ni membuatkan aku semakin galak menguap. jumpa di lain hari time aku rajin update belog okay? muehehehe. ok nite alls. bubye. END story!





No comments:

Post a Comment