muzics


Monday 18 March 2013

teringat



   Rasa macam baru kemarin ja aku duduk belajar sebelah aziera sambil dok sembang bohong tepi dia. lepas tu tiba tiba nabilah dengan bahiyah mai join kami sembang bohong then kami pun gelak ramai ramai. ahhhhhhh rindunya dekat hampa semua. rindu moment tu. really!

   Hampa cuba tengok gambar ni






   Hampa ingat dak lagi dulu siapa budak kelas kita yang selalu volunteer nak padam tulisan dekat papan hitam? cuba ingat balik hahahaha. siapa lagi kalau bukan pakrab. dia kalau nak padam memang tak pandang kiri kanan dah. main sedap tangan dia ja padam. pastu last last semua pakat marah dia hahaha. yang paling takleh blah bila muka dia seakan akan dengan muka kartun tu hakhak. aku dapat bayangkan muka dia macam muka kartun tu. pastu dok buat blur dekat depan. hish jahatnya aku kutuk dia. soryyyyy


   Andai dapat ku undurkan putaran dunia, bla bla bla ~ memang moment di alam persekolahan tak dapat aku lupakan. kalau diberi peluang sekali lagi untuk belajar dengan depa semua rasanya aku takkan menolak kot. aku tak kisah kalau kena bangun awai tiap tiap hari, kena iron baju sekolah tiap tiap malam, kena basuh kasut sekolah tiap tiap minggu. arghhhhhhhh memang tak boleh nak putar balik pun masa hm tsk tsk :'(


Btw, jangan lupa temu janji kita khamis ni tau hihihi. tak sabar rasanya nak jumpa hampa semua. kalau boleh kita pi awai sikit. nak peluk hampa semua lama lama hikhik gatai. mungkin itu akan jadi kenangan terakhir kita. siapa tahu kan. lepas ni semua pakat bawa diri masing masing. ada yang akan pi sambung belajar sampai oversea, ada yang nak kahwin, ada yang kerja terus dan ada jugak yang akan jadi penganggur tetap hahaa.


       Aku nak mengundur diri dulu. jumpa di lain hari. salam sayang semua :* END story! babai bloggers




No comments:

Post a Comment